Aktualności

MMA, czyli Marketing Masters Academy

31-03-2016

Dzięki współpracy z: Grupą Maspex Wadowice, Socjomanią i Panem Mariuszem Makowskim w dniach 16-17 marca 2016 r. na kampusie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie odbyło się MMA. Nie były to jednak popularne sztuki walki, ale nowa odsłona Akademii Marketingu organizowanej przez nasze koło już od 4 lat.

W naszym wykonaniu Marketing Masters Academy to przede wszystkim walka na pomysły. Projekt skierowany jest do miłośników marketingu, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i skonfrontować ją z praktyką.


W tym roku podczas kilkugodzinnych szkoleń w 20-osobowych grupach mieliśmy okazję zastanowić się nad etyką reklamy podprogowej oraz jej zastosowaniem w kampaniach marketingowych.  Pan dr Mariusz Makowski pokazał nam wiele przykładów, a zadaniem uczestników było ich zdemaskowanie i wskazanie celu zastosowania. Dodatkowo prowadzący przeprowadził krótkie doświadczenie, które miało na celu zbadanie skuteczności takiego przekazu.

 

Kolejny 4-godzinny warsztat przeprowadziły przedstawicielki Grupy Maspex Wadowice Pani Katarzyna Kierach oraz Pani Monika Woźniak. W trakcie tego spotkania poznaliśmy i przećwiczyliśmy różne formy komunikacji z konsumentem, detalistą i shopperem. Na początek Pani Katarzyna Kierach zdradziła uczestnikom tajniki komunikacji z konsumentem poprzez zaprezentowanie np. materiałów video powstałych w celu poinformowania konsumenta o nowym produkcie, sposobie jego przygotowania/użycia. Warto było uważnie słuchać, ponieważ następnie zadaniem uczestników było znalezienie istniejącej na rynku marki, która komunikowała się z konsumentem w określony sposób, przeanalizowanie tej komunikacji oraz zaplanowanie kolejnych kroków. Po krótkiej przerwie Pani Monika Woźniak opowiedziała o trade marketingu i merchandisingu, a na podsumowanie tej wiedzy uczestnicy stworzyli w grupach projekty kampanii promocyjnej i produktu, który w 3 krokach miał zachęcić konsumenta do zakupu.
 

Drugi dzień MMA należał do Socjomanii. Pani Zuzanna Karwat i Pani Katarzyna Zięba zaprezentowały uczestnikom jak w dobie Internetu zmieniły się zachowania zakupowe klientów oraz jak wpłynęło to na poszczególne etapy ścieżki podejmowania decyzji o zakupie. Uczestnicy z chęcią wcielali się w różne postacie i analizowali ich ścieżkę zakupową.

MMA w wykonaniu KolMarku było i sztuką, i walką, ale w kreatywnej odsłonie. Dziękujemy wszystkim prelegentom i uczestnikom za współtworzenie naszego projektu, Katedrze Marketingu UEK oraz firmie Maspex za wsparcie produktowe. Felix już nie może doczekać się kolejnej edycji!

lista aktualności
© 2011. Copyright by Kolmark. All right reserved.
realizacja: Ideo powered by CMS Edito
pozycjonowanie: Ideo